هتل سلطان هان استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل سلطان هان استانبول

soltan3.jpg

 

هتل سلطان هان استانبول از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول است که در نزدیکی مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول هم بسیار نزدیک است. این هتل 40 اتاق زیبا و مدرن دارد که دارای شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد و مسافران تور استانبول می توانند از آن ها استماده نمایند.
 
soltan1.jpg
 
هتل سلطان هان استانبول برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... را فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوب و خوشی را در این مکان سپری کنند. مسافران می توانند کودکان خود را در پارک بازی که مخصوص کودکان است، بگذارند تا کودکان به بازی بپردازند و لحظات خوشی را هم در استانبول سپری کنند.
 
soltan5.jpg
رستوران هتل سلطان هان استانبول انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی را همراه با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد.ترانسفر رايگان هم یکی از ویژگی های خوب این هتل استانبول می باشد.

soltan6.jpg

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت, تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... از امکانات هتل سلطان هان استانبول می باشد که مسافران تور استانبول می توانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند.

soltan2.jpg

soltan4.jpg

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: